Jūrmalā sūdzas par interneta provaideri Baltinet Data un ZB.LV

in Atsauksmes, Internets Jūrmalā

Aprunājoties ar jaunajiem Optiskā Interneta klientiem, nācās dzirdēt nepatīkamu stāstu par to kā uzņēmums SIA Baltinet Data turpina piesūtīt rēķinus par atslēgtiem pakalpojumiem.

Kāds klients, kura vārdu neminēšu, stāstīja ka godprātīgi samaksājis abonēšanas maksu mēnesi uz priekšu kā to paredz līgums un vienojies ar SIA Baltinet Data par interneta atslēgšanu sakarā ar pāreju un Lattelecom Optisko Internetu. Pagājis mēnesis, un pienācis…kārtējais rēķins! Diskusijā par šo jautājumu, SIA Baltinet Data pārstāve pa telefonu esot kliegusi uz klientu…

Droši vien šo gadījumu varētu uzskatīt par izņēmumu, ja vien tas precīzi nesasauktos ar manu personisko pieredzi sadarbībā ar uzņēmumu SIA MFL Serviss, kas interneta pieslēgumus pārdod ar zīmolu ZB.LV. Gan SIA Baltinet Data, gan SIA MFL Serviss ir radniecīgi Baltkom meitas uzņēmumi. Abi atrodas vienā adresē, abi pārdod identski vienādus pakalpojumus par vienādām cenām; abu uzņēmumu sniegtos pakalpojumus nodrošina vieni un tie paši darbinieki. Pirms kāda laika SIA Baltinet Data pārņēma pārņēma interneta provaideri SIA Groteks ar visiem tā klientiem.

Mana personiskā pieredze ar ZB.LV bija šāda. Pieslēdzu privātmājai viņu piedāvāto internetu, kuru tā īsti nemaz neizmantoju. Pirmā saķeršanās sanāca par līgumu, kas, neko sliktu nenojaušot, tika noformēts un montiera klātbūtnē parakstīts uz juridisko personu. Pēc kādas nedēļas zvanīja no SIA MFL Serviss un pieprasīja noslēgt jaunu līgumu, jo attiecīgais piedāvājums, lūk, “esot spēkā tikai fiziskajām personām”. Līguma noslēgšanas brīdī montieris gan neko pret to neiebilda. Kad argumentēti visu izskaidroju, šis aspekts noklusa.

Otrā saķeršanās notika pāris mēnešu vēlāk par parādu, kas bija sakrājies par 2 mēnešiem, tā iemesla dēļ, ka rēķini tika sūtīti tikai elektroniski un bija krituši gmail.com SPAM sadaļā, kuru es nepārlūkoju biežāk kā reizi pusgadā… Līdz ar ko tos biju palaidis garām. SIA MFL Serviss neuzskatīja par nepieciešamu sazināties, lai vērstu manu uzmanību nesamaksātiem rēķiniem. Par parādu uzzināju no parādu piedziņas kantora vēstules. Parādu samaksāju, atteicu pieslēgumu un pēc ilgas skaidrošanās, saņēmu arī e-pastā apliecinājumu no firmas par to, ka tai nav materiāla rakstura pretenziju pret mani. Biju par to jau aizmirsis, līdz pēkšņi, 2010. gada marta sākumā, saņēmu “kārtējo” rēķinu par pakalpojumiem no ZB.LV…kas tika atslēgti pirms pusgada!

Sazinājos ar ZB.LV zīmola īpašnieci SIA MFL Serviss. Kādu brīdi darbiniece spītīgi turējās pretim apgalvojot, ka esmu atjaunojis pakalpojumu un tāpēc arī rēķins. Tikai pēc ilgākas diskusijas, izdevās pārliecināt darbinieci, ka pakalpojumi ir atslēgti jau septembrī un ir notikusi kļūda. Visbeidzot e-pastā saņēmu vēl vienu vēstuli par to, ka nekādu finansiālu pretenziju firmai pret mani nav. Par atvainošanos nebija ne vārda.

Secinājumus katrs var izdarīt pats, taču, vai Jūrmalniekiem ir vērts maksāt par 10 Mbit/s “lēnu” internetu 9…14 latus mēnesī, ja 20 Mbit/s ātru ultramodernu Optisko Internetu var pieslēgt sākot no Ls 9,98 mēnesī, bet 100 Mbit/s ātra Optiskā Interneta cena ir tikai Ls 14,98 menesī?


Noderīgi? Pastāsti pārējiem!

    Iepriekšējais raksts:

    Nākamais raksts: